عاشق ها


FUN&LOVE

وقتي پايت خواب مي رود،نمي تواني درست راه بروي...

وقتي قلبت خواب برود،نمي تواني درست فكركني،عاشق مي شوي..!

به فكر نوازش دست هاي مني!بي آنكه بداني:دلم است كه تنهامانده...

دست هايم،دوتايند...!

****

(يكي بوديكي نبود)

 

يكي بوديكي نبود

هركي بودغريبه بود

ازدلم خبر نداشت

كه توروازدلم ربود

هركي بودهرچي كه داشت

قدمن عاشق نبود

واسه چشماي سيات

بخدا لايق نبود

گول نگاشوخوردم  و

دلم روبستم به چشاش

ديوونه بودم مثل شمع

يه عمري آب شدم به پاش

بعديه عمرآزگار

عشق منو گذاشت كنار

رفت پي يه عشق ديگه

اونم سپردبه روزگار..!

زاولش هيچكي نبود

هيچكي به دادم نرسيد

قصه ي من به سررسيد

دلم به عشقش نرسيد..!

 

 

سوت مي كشددرهوا،كابل تلفني كه مي توانست زيباترين عبارت راازعاشقي به

به عاشقي برساند...!

 

عشق يعني چي...

 

 

 

 

عشق                                      بيداد    من

باختن                  يعني                    لحظه                 عشق

جان                          سرزمين             يعني                        يعني

زندگي                                 پاک من عشق                               ليلي و

قمار                                                                                    مجنون

در                             عشق يعني ...                       شدن

ساختن                                                                               عشق

دل                                                                                   يعني

كلبه                                                                        وامق و

يعني                                                                   عذرا

عشق                                                           شدن

  من                                                عشق

 فرداي                                يعني

  كودك                        مسجد

  يعني             الاقصي

عشق  من 

لبخند،شروع عشق است

محبت،باغ عشق است

ناكامي،داغ عشق است

چشم،رازعشق است

وعده،امتحان عشق است

خاموشي درد عشق است

ورسوايي،شرمندگي عشق...!

 ***********

مي روم اما بدان يك سنگ هم خواهد شكست

آنچنان كه تاروپود قلب من ازهم گسست

مي روم با زخم هايي مانده از يك سال سرد

آن همه برفي كه آمدآشيانم را شكست

مي روم اما نگويي بي وفا بود ونماند

ازهجوم سايه ها ديگرنگاهم خسته است

راستي:يادت بماندازگناه چشم تو

تاول غربت برروي باغ احساسم نشست

طرح ويران كردنم اماعجيب وساده بود

روي جلدخاطراتم دست طوفان نقش بست...!

                                     

 

 

لب پنجره نشستي وبه هواي مه گرفته بيرون نگاه مي كني...

پاهايت را در آغوش مي گيري وسيگاري روشن مي كني...

مثل هميشه..

پاهايت را به بودن من در آغوشت ترجيح مي دهي...!

 

                                                

 

                    


                
                                                                

 

 

                        در اغوش

 


نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت1:35---28 شهريور 1391
سلام سهاجون،مدرسه ها شروع شدند و آخر وبلاگتو آپ نکردی.والا به منم سر نمیزنی،ول لش.
روز دختر و تولد حضرت معصومه رو به هردوتون تبریک میگم.


reza
ساعت12:29---18 شهريور 1391
بازم اومدم تو کلبتون مهمونی.نمیخواین یه چیزی به روح مهمونتون بدید بخوره.گشنه ها.!!

(چه مهمون پررویی!)

پس شما بیاین مهمونی خونه من.
پاسخ:hatman


reza
ساعت17:06---17 مرداد 1391
very very good.soha jan chera up nemikoni.

rasti be weblog manam sar bezan.
پاسخ:HATMAN,YE MODATE KE SAREMON SHOLOGHE,MER30 AZ NAZARETON BAZAM MEHMOONE KOLBE MA BESHID


soheil
ساعت0:34---15 مرداد 1391
ghashang bod,veb shoma torie ke nemishe faghat az 1 matlabesh didan kard,man baz ham miam va omidvaram matalebe bishtari bezaridپاسخ:مر30 حتما به محض اينكه وقت كنيم وب رو يه آپ كلي ميكنيم متاسفانه سيستم من دچارمشكلي شده ولي احتمالا سها برخي از مطالبوآپ ميكنه اما مي تونيم قول يه آپ كلي روبهتون بدم...منتظرديدارشماهستيم

jigar
ساعت0:07---15 مرداد 1391
alieپاسخ:mer30,hatman

roshanak
ساعت8:15---10 تير 1391
nahal jon web khaily ghashangi dari پاسخ:mer30 mamnon vali ini ke javab dade soha hast na nahal...mamnon az baz dideton

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 8 خرداد 1395برچسب:,ساعت 1:2 توسط سهاونهال| |


Power By: LoxBlog.Com